Try to take my soul ..

.. si in fine . Mie mi s-a oferit ocazia de a invata sa fiu o persoana rea , iar eu am profitat de ea . Pot spune chiar ca astazi nu imi mai bate nimic in piept . Locul inimii acum il tine o piatra . Nici o ploaie nu o mai afecteaza .

Saraca de ea .. Si cand ma gandesc , ca si ea , candva a fost reala , ma apuca greata . Cum dracu’ a putut suporta atat . Prea tarziu insa pentru a-mi mai parea rau , ca in definitiv , eu sunt cea care i-a provocat nelinistea . Dar na . S-au indepartat draperiile de la geam , iar acum pot vedea clar . Cerul , infinitatea si tot .

Si totusi , nimic nu este cum speram eu sa fie . Asteptarile mele erau altele . Credeam in soare , credeam in bucurii , credeam in caldura . Dar de ce am facut toate astea ? De ce am crezut ? Vad ca totul e numai ploaie .

Ploaia imi bate puternic in locul astazi gol , in care odata exista un suflet . Da . Am avut suflet . Dar a fost distrus . De fapt , este distrus ! Este manjit si bolnav .

Nu mai am sentimente pentru nimic , si nici macar scrupule . Astazi , asta sunt eu , si nu-mi pare rau . Iar daca se va intampla cumva sa nu imi fie bine , de un lucru sunt sigura : Inainte imi era mult mai rau .

Deci sunt extrem de hotarata sa-mi urmez sigura drumul dupa propriile-mi instincte , fara sa-mi mai pese de nimic , fara sa ma mai inmoi cand vad lacrimi , fara sa mai cred in vorbe . Imi contrinui cararea inainte singura , in functie doar de mine . Doar eu si cu mine ! Si nu mai incerca sa-mi umbresti increderea . Am devenit prea puternica sa-mi mai pese . Oricum , tot ceea ce astazi faceti , ma lasa rece . Nu ma mai influenteaza nimic . Nimic nu ma mai afecteaza .

Iar daca te privesc , fii sigur ca privesc prin tine , pentru ca si tu la fel ca si alte persoane , candva m-ai dezamagit . Daca nu s-a intamplat pana acum , cu siguranta se va intampla . Daca probabil , totusi te ascult si-ti dau sfaturi , cu siguranta imi pasa .. altfel , trec mai departe si nu privesc inapoi .

So , Fuck ! Am renuntat la ochelari de soare , si vad totul mult mai clar . Nici ” fata ” ta nu imi este prea placuta acum . Am puterea de a vedea dincolo de aparente ( cel putin asta incerc ) .

Am fost un suflet de copil , si intr-o clipa de naivitate am cazut intr-o groapa .. Am fost ! Azi nu mai sunt . Cauta-ma , iar daca eu vreau , ma vei gasi . Daca nu , fii sanatos .

Bafta ‘ lover ‘ . Poate candva vei deschide si tu ochii . Pana atunci continua sa crezi ca Cenusareasa este reala , ca parintii tai stapanesc un regat ..  ca Fat frumos exista , si ca diferenta dintre realitate si basm defapt nu exista . Deci bafta in a te minti singur .

Eu am de facut lucruri mult mai importante decat cel de a ma lasa doborata si influentata de toti jegosii .

Articol anterior
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

  • ~ hope ~

  • ;(

    Azi a fost una din cele mai ingrozitoare zile..Zi in care am crezut ca sfarsesc. Zi cu un ocean infinit de lacrimi..Nimic nu mai era la fel..nu mai era frumos..era diferit..Nu mai eram in camera mea unde totul era roz...pazit de ochii lumii..sa nu pot vedea realitatea..Dar m-am desprins cu un deget de "frumos" si m-am uitat cu o coada a ochiului in lumea intunericului..si fara sa vreau..am cazut.Nu mai era nimic "perfect".Vedeam trupuri invaluite in pelerine nere si ochelari la ochi apropiindu-se de mine..toti parca imi strigau numele intr-un ecou nesfarsit..parca ma amenintau.... se auzea de peste tot..eram ingrozita..Luna era diferita..avea o culoare purpurie..iar copacii se leganau in bataia vantului..de parca plangeau..Acolo nu existau flori.. nu erau zambete.. Se auzeau doar tipete.. in aer era ura.
    M-am ridicat..si am inceput sa merg..era asa diferit..nu-mi venea sa sa cred..Am privit stelele care parca erau pictate in rosu si verde.. si mi-am spus in soapta..
    - "Doamne..oare unde am ajuns..ce sew intampla cu mine...?"
    ~ "Este unde trebuie..Si trebuia de mult...aici ai fost mereu..doar ca nu ti-ai dat seama.."
    - "Da..sigur..Stai ! Cine esti?..De unde se aude vocea asta..? "
    ~ "Sunt ingerul tau pazitor.."
    - "Minti..De ce ai aparut tocami acum..?"
    ~ "gresesti..eu mereu am fost langa tine.."
    - "Nu zau :-J.Pana acum cand aveam nopti nedormite si pline de lacrimi..unde erai..?"
    ~ "Iti stergeam lacrimile..iti ascultam problemele si plangeam cu tine..chiar daca tu nu observai..toti ceilalti radeau de tine..nu le pasa..eu eram singurul care eram langa tine..nu te-am lasat niciodata din ziua in care te-ai nascut..UN SFAT AR FI SA NU MAI AI INCREDERE NICIODATA IN NIMENI..DOAR IN TINE ! :) "

  • Timpul nu vindeca..

    August 2012
    L M M M V S D
    « Apr   Aug »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
