.

M-am hotarat . Astazi sunt mai hotarata ca nicio data sa ii mai las pe acesti ‘ oameni ‘ sa ma vada scrijelita , daramata . Nu le mai dau satisfactia de a ma dobora cu orice cuvant .

Am dat tot ce am avut mai bun pentru unele ‘ persoane ‘ . Am dat timp , lacrimi , poezie , iubire , iar in final regret .

Am decazut in fiecare zi degeaba , iar acum am realizat ca am coatele si genunchii ” juliti ” de la atatea cazaturi . Nu ! Nu mai accept . Jegurile dracu ‘ . Am fost mereu buna cu toata lumea , si de cel putin atatea ori , am fost luata de proasta .

Scarba . Mi-e sila de tine si de multi !

 

Articol următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

  • ~ hope ~

  • ;(

    Azi a fost una din cele mai ingrozitoare zile..Zi in care am crezut ca sfarsesc. Zi cu un ocean infinit de lacrimi..Nimic nu mai era la fel..nu mai era frumos..era diferit..Nu mai eram in camera mea unde totul era roz...pazit de ochii lumii..sa nu pot vedea realitatea..Dar m-am desprins cu un deget de "frumos" si m-am uitat cu o coada a ochiului in lumea intunericului..si fara sa vreau..am cazut.Nu mai era nimic "perfect".Vedeam trupuri invaluite in pelerine nere si ochelari la ochi apropiindu-se de mine..toti parca imi strigau numele intr-un ecou nesfarsit..parca ma amenintau.... se auzea de peste tot..eram ingrozita..Luna era diferita..avea o culoare purpurie..iar copacii se leganau in bataia vantului..de parca plangeau..Acolo nu existau flori.. nu erau zambete.. Se auzeau doar tipete.. in aer era ura.
    M-am ridicat..si am inceput sa merg..era asa diferit..nu-mi venea sa sa cred..Am privit stelele care parca erau pictate in rosu si verde.. si mi-am spus in soapta..
    - "Doamne..oare unde am ajuns..ce sew intampla cu mine...?"
    ~ "Este unde trebuie..Si trebuia de mult...aici ai fost mereu..doar ca nu ti-ai dat seama.."
    - "Da..sigur..Stai ! Cine esti?..De unde se aude vocea asta..? "
    ~ "Sunt ingerul tau pazitor.."
    - "Minti..De ce ai aparut tocami acum..?"
    ~ "gresesti..eu mereu am fost langa tine.."
    - "Nu zau :-J.Pana acum cand aveam nopti nedormite si pline de lacrimi..unde erai..?"
    ~ "Iti stergeam lacrimile..iti ascultam problemele si plangeam cu tine..chiar daca tu nu observai..toti ceilalti radeau de tine..nu le pasa..eu eram singurul care eram langa tine..nu te-am lasat niciodata din ziua in care te-ai nascut..UN SFAT AR FI SA NU MAI AI INCREDERE NICIODATA IN NIMENI..DOAR IN TINE ! :) "

  • Timpul nu vindeca..

    August 2012
    L M M M V S D
    « Apr   Aug »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
